Ostatní

V rámci naší činnosti se spoléháme na řadu partnerů, se kterými máme navázanou úzkou a dlouhodobou spolupráci. Díky tomu již víme, co od sebe můžeme vzájemně očekávat a dokážeme tak klientovi společně poskytnout individuální servis a služby i v oblastech, které s účetnictvím a daněmi přímo nesouvisí, nicméně je čas od času potřebuje každý z nás. 

//

Elektronické podepisování smluv

Veškerou smluvní agendu mezi klientem a kanceláří nově podepisujeme výhradně elektronicky prostřednictvím aplikace Signi. To platí jak pro smlouvy, tak i plné moci a další dokumenty. Není třeba tedy již nic posílat emailem, tisknout, podepsat, scanovat a posílat zpátky emailem. Vše je jednoduché na jeden klik a bez zbytečné používání papíru.

//

Správa datových schránek

Klientům zajišťujeme i správu jejich datových schránek prostřednictvím aplikace Manažer datových schránek. Výhodou je jednoduchá obsluha více datových schránek najednou, intuitivní prostředí na bázi emailového klienta a především trvalá archivace zpráv, které Vám jinak pod 90 dnech z datové schránky zmizí.